Merhaba kızlar dün ablam doğum yaptı ve doğum yapmadan önce bagırsaklarında genişleme olduğu ve dünyaya gelince kakasını yapamıcağını hemen ameliyata girmesi gerektiğini söylemişlerdi bebek doğdu ve bağırsak genişlemesi olduğu için ameliyata alacaklardı hemen ama solunum da sorun olduğu görüldü bebek nefes alamıor makinaya koydular bebeği ve ablam bi hastanede bebek bi hastanede böyle bi durum yaşayan varmı bebeğin durumu çok riskli yaşamayabilir demiş doktorlar ayrıyetten sizden bol dua istiorum Allah Rızası için Bol dua edin bebeğimize