Ayselmiros 13 günlük bebeğim var aşırı baş ağrıları çekiyorum doktor bi kutu parol yazmış sabah akşam şeklinde yarısı bitti onu içmesem hiç duramıcak gibiyim devam etsem sizde sorun olur mu içen varmıydı?
Smyy34 Ayselmiros benim bebeğim 30 günlük hayla arada sırada içiyorum dayanamayacak dereceye gelince doktorum bi sorun olmaz gebelik döneminde bile kullanılan bi ilaç demişti
unemere Ayselmiros Parol içilebiliyor. Granül kahve de içebilirsiniz baş ağrınıza iyi gelir. Geçmiş olsun
la_leomer Ayselmiros canım o baş agrin sezaryandan dolayı kahve ve bol su tüket bide doktorun verdiği parol normal parol mu yoksa kafeinli olan mi eğer kafeinliyse iç hiç bişey olmaz ben kutuyu bitene kadar kullandım
Bdskran Ayselmiros canim iç bişey olmaz bende sezeryan oldum anestesinin etkisi herlde 1 2 ay baş dönmesi oldu bende merdiven bile zor cikiyodum bana doktor gece 2 tane iç bide neskafe iç demisti
Zeynep6761 Parol plus vermişti bana çok iyi geliyor çay ve kahve iç o baş agrısını hiç unutmuyorum kopacak gibiydi