Ardenege38 Prenses1annesi biz 8 aylık bebegimize 5 6 damla veriyoruz hiç durmadıgı çok agladıgı zamanlar
nazlimom_ Prenses1annesi benim arkadaşımın kuzeni zor kaldırmış bebeğini bidahada kullanmamış bence kullanmayın derim
Ardenege38 yuhumgeliy yani 1 2 saat aralıksız uyutuyor sadece o kadar yoksa sabaha kadar yine sağa dönüp sola dönüyor🥲
Deletedmom_45 Ardenege38 merhaba canim damlayi buzdolabinda mi tutuyosun yoksa disarida mi merak ettim