GizemYe geçmiş olsun. 🙏 İkimizde pozitif çıktık, bebeğimde ateş yükseliyor sürekli, bende de aşırı boğaz ağrısı ve aşırı vücut ağrısı var. Yürümekte güçlük çekiyorum. 😢 Bir tek süt istiyor zaten başka birşey yemek istemiyor, inşallah bir an önce iyileşiriz.