cagankusunannesiii ben tam bebeğim 6 aylık olduğu gün ayırdım, alışması da kolay oldu bebeğim ve benim için ama babası alışamadı. gece ben odasına, beşiğine koyuyorum. Sonra bi’ uyanıyorum, bizim odada, anneyanı beşiğinde. Babası almış, getirmiş gece 😬 zaten ben onun adını artık babayanı koydum. Küçük bebek alıştı, büyük bebeğimi de alıştırıcam umarım 😅