Yagmur-Cansu22 ben doğduğundan beri Prima kullandım. 1 yaş civarı fiyatı artınca sleepy aldım. Oğlanın kasıkları pişikken bir anda açık yaraya egzama tarzı bişey oldu cildiyeciye götürdüm kortizonlu krem kullanmak zorunda kaldım ve bana ne bez kullanıyorsan onunla devam et dedi. Sonra kullandığımız bez sayısını sleepy ve primada karşılaştırdık. Sleepy uygun fakat günde 6, 7 bez değiştirirken prima da 3, 4 o da bazen yani primada maşallah uzun saatler dert olmuyor ama sleepy devrindeyken çok çektim popoda pişik, yara ıslaklık hiç bitmiyordu zaten bir kokusu var ilaç gibi ve bez aşırı kalın, Prima hem geniş hem ince hemde, gerçekten 12 13 saat kafan rahat ediyor tabi uyurken hareket halinde 6,7 saat gidiyor o da şu yüzden bezin üstüne oturması sürekli hareket etmesinden dolayı taşıyor ben. Bir veya iki kez taşırdım 2.5 senedir daha da olmadı. Yani Prima işini gerçekten iyi yapıyor parasını hakediyor.