Bebeğim 6 ay 5 günlük 3 gün önce aptamil 2 numaraya geçtik ancak geçtiğimizden beri su gibi ishal mamadan kaynaklı olabilir mi aptamil 1 de hic sıkıntımız yoktu, her bezini ishalli alıyorum günde 10 tane yapıyor başka markaya geçmeli miyim yoksa alışır mı böyle olan var mı