Gezginkisisi yenidoğan haftada 200 gr, bir ayda 800-1000 gr almalı diye biliyorum. Bu hesapla 3 günde 110 gr gayet normal geldi.
Bana da mama ver dediler. Sarılık vardı, bir de anne bebek kan uyuşmazlığı vardı. Günde 4 kere 30cc mama ver dediler. İki hafta civarı verdim. Sonra azaltarak bıraktım. Çünkü evde kilosuna bakıyordum be gayet iyiydi. Çişli bez sayısı da iyiydi. Bir de emziriyordum zaten mama vermeye fırsat olmuyordu yani bebek almıyordu.
Hani yanlış yönlendirmeyeyim ama bebek sık emiyorsa, kilo alımı iyiyse mama vermeye gerek yok ki. Ama ne olur ne olmaz siz bir ayı doldurana kadar takviyeye devam edin az az. Bir kilo aldıysa bırakırsınız.