ozomom bu arada ben bwl basladim eline verdim yedi, genelde tabaktan ziyade mama sandalyesinin tepsisini kullandi 11-12ayliktan itibaren de porselen tabaklarimizla yiyor, suan 16 aylik mama sandalyesini de birakti bizimle masa takiminin sandalyesinde oturup cam bardaktan icecek icip bizim tabak kasiklarimizi kullanarak besleniyor. O yuzden hediye gelen tabak canak ne varsa kullanilmadan duruyor 🙈 pahali seyler almaniza gerek yok aslinda hele ki siz yediricekseniz hic gerek yok