Bebegim 2 aylık, kaka da kan gördüm, ilk bezde iki üç tane nokta şeklindeydi, ikinci bezde ince çizgi kıl gibi, bazen yeşil bazen sarı renginde oluyor, kanlı olan kakası sümüksü şeklinde, ne yedim de oldu bilemedim ayırt edemedim, doktora gitmeli mym, yaşayan tecrübe eden öneride bulunur musunuz