Kızlar eşimle 1 aydır ayrıyız eşimde öfke patlaması oluyor durduk yere olay çıkarıyor normalde iyi biri ama çocukluktan gelen bazı problemleri var doktora gitmesini istiyorum oda kabul etti ama özellere verecek paramız yok bunu devlet hastanesinde yaptırabilir miyiz sonrasında birde evliliğimiz için çift terapisi gibi tedavi almak istiyorum bu konuda bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mi ?