Ya kızlar iki hafta önce de çocuğum ateslenmisti nerdese 4 gün sürdü sonra vücudu döktü ürtiker dedi doktor sonra geçti neyse dün akşam gene ateşlendi calpol verdim 4 saatte bir ama sımsıcak hala dün geceden beri guzurusuz yemek yemiyor burnu akiyo bazense acayip tıkalı oluyo. Hastalanmadan bir gün önce ağzının çok kötü koktuğunu farketmistim tek farkındalığın o oldu. Acaba dişimi çürüdü yada boğaz enfeksiyonu mu geçiriyor bilmiyorum ama calpolu bile zor veriyorum hiçbir şekilde ilaç içmek istemiyor yemekmis gibi veriyorum yemek te yemiyor. 🤷 Ay o kadar da dikkat ediyorum ya her parka gittiğimde dönüşü bütün üstünü kapıda ciakriyorum eve bile öyle sokmuyorum.hemen kucağıma alip ellerini savunma yıkıyorum. 21 aylık. Dün biraz babasından dondurma yemiş o yapar mı bu kadar ateş acaba. Doktora gittiğimiz zamanda calpol dolven verdi başka birşey yapılmıyo napsam bir tavsiyeniz var mı. Gece rahat yatsın diye banyo yaptırıp yaptiricam tek bildiğim şuan bu .