Kaan01 Bugun fark ettim kulak arkasinda kafa kisminda 2-3 cm lik sert sislik var diger tarafta yok dusme filan da olmadi yasayan var mi
_tospikannesi Kaan01 benim oğlumda da vardı kulak arkasında nohut gibi eşimle endişe ettik tam o günlerde de köyde kalmıştık sinekler baya heryerini ısırmıştı acaba sinek ısırıgı mı birkaç gün takip edelim gecmezse götürelim dedik geçti şükür kendiliğinden
AnnaKurt Evet. Hemen hemen her bebekte var nohut gibi ele geliyor. Tabi ben gecenin köründe fark edip acile koştum o ayrı 😂 doktor ateşli hastalik vs geçirdiyse oluyor demişti. Büyürse gel yoksa kendi kendine kaybolur dedi
1234___ AnnaKurt ya ben hüngür hüngür ağlamıştım bebeğimde tümör var diye 😂😂 neyseki apar topar doktora gittikte, çoğu Bebek’te var korkma annesi demişti
Kaan01 AnnaKurt nohut gibi degil canim daha yayvan bir sislik dun tiras oldu acaba vardi da ben mi farketmedim sactan dolayi
Kaan01 1234___ yaa bende cok korktum. Hidrosefali de olabilirmis iyi huylu tumorde . Yarin doktora soracagim
Benkeyfimkahyasi90 Kaan01 ne kadar surede gecti cnm herhangi bi ilac vs kullandiniz mi sizin ki hareketli miydi