Ozlemm06 canım eşim ve 2.5 aylık aylık bebeğim aynı anda olduk . İnan biz yatak döşek olduk ama cok şükür bebeğimde birsey olmadı ama öksürük ondada vardı . Film çekildi doktor buhar verdi buhar uygulandık cok şükür oda geçti . Hiç korkma doktor da söyledi onlar Kolay atlatılıyorlar . Emziriyorsannsık sık sık emzir