Aak040422 Kızlar reflü maması kullanan var mı evolvia reflü maması kullanıyoruz ama son aldığım çok ishal yaptı acaba orijinal mi degildi diyorum internet uzerinden alıyorum güvenilir bildiğiniz site varmı
la_leomer Aak040422 canım bende evolvıa kullandım acayip gaz ve kabızlık yaptı çocuk kakasını yaparken kip kırmızı oluyordu sma geçtim oda gaz yapmaya başladı Bebelac denicem bu sefer
Aak040422 la_leomer canim bu reflü maması bahsettigim normal mama değil sma da falan yok onlardan biraz farklı
btlsmydgn Bende aptamil in reflü mamasını kullanıyorum. Değiştirmek istedim, bir çok eczane gezdim ama hepsi AR mama olarak sadece aptamili bulabilirsiniz diğer markalar satılmıyor artık dediler
Aak040422 btlsmydgn eczaneden mı alıyorsunuz yani bulunuyo evolvia da eczanede çok üstüne fiyat koyuyo zaten pahalli bir mama daha da katlanıyor internet üzerinden alınca daha uyguna geliyor
btlsmydgn Aak040422 Evet eczaneden alıyorum. İstanbulda bulunduğum civarda çok eczane gezdim. Aptamilden başka AR mama bulamadım
Aak040422 btlsmydgn anladım canım ne kadardır kullaniyorsun bunu nasıl birakicaz ne zamana kadar devam edicez bilgin varmi iki aydır kullaniyorum ben azaldı ama ara ara yine kusuyo
btlsmydgn Aak040422 Ne zaman bırakma konusunda hiç bir bilgim yok malesef doktorun yönlendirmesiyle hareket ederiz artık