Elele TDAB dip boya önermiyorlar ama dibe gelmediği zaman sıkıntı yok diyolar ben de boyatmayı düşünmüştüm bir ara da bu şekilde duymuştum
TDAB meltemineLduru Darkrose sürekli emen Bi bebek değil zaten sütüm az kesildi kesilecek hiç gelmedi demir eksikliğinden mama veriyorum çoğunlukla