Tazeanne0650 Bugün 13 günlük olduk göbek bağı hala düşmedi siz neler yaptınız kaç gün sürdü acaba 😔 bu arada ikizlerim var biri 6. Gün düşürdü diğeri düşürmedi
NoThing2Lose Tazeanne0650 2 haftaya kadar normalmiş düşmemesi 1 -2 gün daha bekleyin düşmezse doktorunuza danışın benim bebeğimin 6. Günde düşmüştü
Tazeanne0650 Herkese tşk ederim beklicem kanama koku iltihap falan yok kuruyor git gide ama işte insan korkuyor
Tazeanne0650 NoThing2Lose hiç banyo yaptırmadım sadece siliyoruz göbek bağı düşene kadar banyo yaptırmayın dedi doktor
Makasal Tazeanne0650 bizimde geç düşmüştü yanlış hatırlamıyorsam 11. Gün filandı. Hiç banyo yaptırmadığımız halde geç düştü bizim de. Kuruyorsa sıkıntı yoktur düşer bir iki güne
Gmznr2909 Tazeanne0650 2 hafta surebiliyirmus düşmesi bir kaç gün daha bekle derim eğer kan ve pis koku iltihap yoksa ama bunlar varsa doktora götürmek gerek
Akro Merhaba biz de 14. Gün olduk bugğn hala düşmedi. Herhangi bir solüsyon hiç kullanmadım. Doktorumuz 4 haftaya kadar düşmemesi normal demişti
NoThing2Lose Tazeanne0650 bu sıcakta bu kadar uzun banyo yaptirmadan iyi durdurmussunuz ben Mayıs ayında bile 2 gün dayanabildim kuru kalması lazım evet ama 13 günde çok uzun bı sure bu sıcakta umarım biranönce düserde suyun yüzünü görür bebiş
Nilunas Tazeanne0650 küvezde kesip elime vermişlerdi göbek bağını 😐 geçen gün yakın arkadaşımın oğlu 9.günde düşürdü
Miniminnakbebe Tazeanne0650 bir sorun yoktu ama 17. Güm düştü bizim de. Başta yıkamadım baktım olmuyor son 1 hafta hergün yıkayıp pudra sürdük
Tazeanne0650 NoThing2Lose her gün düzenli olarak siliyoruz Ben de meraklı değilim yıkayamadığım için ama zaten süşmeyen göbek bağı hiç kurumucak bu sefer 😒