Kizlar sacma gelebilir ama bnm kizim 5 ay 20 günlük ve doğduğu günden berri mama yiyor. Ilk aventin blberonu kullandik sonra sagdigim icin lansinoha gectim ki lansinohtan cok memnunum. Fakat smdi baska biberonları denetiyorum ve kesinlikle kabul etmiyor. Yani ucuna bisiler fln sür fln diyiceksnz onun taraftarı degilim açikcası.benim gbi olan varmı yda basķa bir yol önerebilicek ona