Allah bağışlarsa 13 günlük bebeğim doğduğu gün küveze aldılar 7 gün yattı enfeksiyondan şimdi de sarılık var her gün doktora gidiyoruz kan alıp değerine bakıyorlar bir gün artıyor bir gün düşüyor. Emzirmek için uyandırmam gerekiyor ama Çok derin uyuyor uyandıramıyorum Aptamil başlattı doktor günde üç kez dedi ama ne kadar vermeliyiz kaç ml bilemiyorum aynı sorun başında olan var mı lütfen yardım edin bi önerisi olan var mı