mhdmraa 8bucuk aylık bebeğim var hepte canım ne istediğiyse yedim içtim. Kendimi hiç kısıtlamadım. Yani sigara kullanmıyorum zaten benim için önemli kriter bu. evet oturup bardak bardak cola icmiyorum, ama canım istiyorsa tüketiyorum. Sonuçta belki 2 yasına kadar emcek nekdr dikkat edebilirim. Hem doktorum da aynısını söylemişti atiyorum mercimekte gazlı ama cok faydalı tüketceksin demisti oda alışcak demişti. Nitekim de öyle oldu cok sükür 🙃