3.5 aylik kizim dogduktan 3 hafta sonra kabiz olmaya basladi 2 hafta surdu kabizligi sonra bi anda mukuslu agir kokulu yesil kaka yapmaya başladı doktora gidip test yapildi parazit yok ama bagirsaj enfeksiyonu denildi bakso damla zadifen damla ercefuryl surup gecen ayin 19 undan beri bunlari kullaniyoruz ama hala bi degisiklik yok doktor devam etmemizi söyledi ama nerdeyse 1 ay oldu enfeksiyon bu kadar surede gecmezmiydi ıstanbul maltepedeyim bulundugum yere yakin bildiğiniz iyi bir cocuk doktoru var mi