kitapkokusu_ 2-3 gün çok uzun bi süre değil mi? sanırım denemezdim. illaki sevdiği şeyler vardır, onları da yemiyor mu?
benim kızım da 22 aylık ve birkaç gündür yemek yemek istemiyor. Sıcaklardan ya da memeye güvendiği için yemiyordur diyorum.
Yemeyen bebek/ çocuk çookk zorluyor insanı.