Gokcenin_annesi_2021 ben de yarın ön kayıt yapacagım 🤗harcları ne kadar oldu bilgin var mı. Az once en yakın arkadasıma sordurdum okuyan arkadası var, oyle bı zorunluluk yok demıs. Ders kaydı ve pdf oluyormus alıp okuyabılıyormus ogrencılerı, kayıtlar da aynı sekılde ızlenebılıyormus. Erzuruma baktım ıkıncı unıv hakkı tanımıyor sınava gırme sartı var. Anadoluyu da bılmıyrm acıkcası. Bızım ıcın mantıklısı uzef oluyor sanırım🤗