eylulada28 sabah pirinç unu yada ince yulafı pişirip içine muz, kayısı, avokado gibi meyvelerden ekliyorum, bir tatlı kaşığı labne yada tuzsuz lor peyniri atıyorum. Tadına bakıyorum duruma göre hurma özü de ekliyorum içine. Öğlen öğünü için doktor sebze çorbası yada püresi önerdi. Kavanoz mamaların kavanozlarını biriktirip onlarda süt mayalıyorum, taze oluyor yoğurdu. Çorba yada pürenin yanında yiyor, olurda yemezse içine hemen bir meyve ekliyorum. Akşam için de uyumadan hero babynin irmikli maması var ondan yapıyorum. Aralarda da anne sütü alıyor. Bebeğimin damak tadı şekerli gıdalara daha yakın olduğundan biraz seçici oluyor, yeni başladık bizde. 🤭