Kızlar yardım edin 1 ay sonra 3 yaşına girecek oğlum ve 2 aylıkta kardeşi var çok şiddete meyilli ilgide gösteriyorum kardeşini yanında sevmiyorum nebilim daha çok sarılıp sevgi de gösteriyorum hem bana hem kardeşini sinirlenince bişiler atıp fırlatıyor hamileliktede atma vurmahuyu vardı şimdi iyice çoğaldı nasıl tepki göstermek gerek önce yapma oğlum atma vurmaz benim oğlum diye başlıyorum arkasından devam ettikçe bende sinirleniyorum elimle tutup savurmuş oluyorum nasıl vazgecirebilirim akıl verin bana daha dün kardeşinin kafasına durduk yere taş attı neyseki önemli bişi değildi :(