elf0 İkiz bebek sahibi olup sadece emzirebilen var mı? Benim sütüm bazen kendi kendine alıyo bile yani süt var yok değil . Ama ikisini ardarda emzirdikten sonra yatağa koyunca yine ağızlarını gezdiriyolar bide mesela tüm gece mama vermeyip sadece emzirince ben çok kötü oluyorum şekerim tansiyonum düşüyo sanki ne yapmam gerekiyo tavsiyesi olan var mı? 9 günlüğüz şimdi
Tugce88me elf0 öncelikle allah analı babalı sağlıkla büyütsün ikizlerinizi Bende ikiz annesi olarak prematüre doğdukları için meme artı mama besledim bide sizinkiler daha çok küçük eğer sütünüz varsa aynı anda emzirmeyi deneyin bence hem talep arz olayı ile sütünüz artar hemde bebekleriniz çok küçük sürekli emzirmeniz sarılık olmasını da engeller
Pelin-1 elf0 2.5ay sadece emdiler l. 3 saatte 1 beslendim ben gece de dahil size de oneririm yoksa insan bitkin dusuyor. 3aydan sonra mama+meme devam ettik
oneboytwinmom elf0 bizde 9 günlüğüz tam. Sadece mama yetmiyor. Şekerim düşmüo zombi gibi geziom sadece. Ben önce meme veriyorum. Sonra mama. Çünkü memeden ayrılıp hala aranıyolar yatağa koysam ağlıolar. Doymadıkları çok belli. Sende böyle yap. Mama alınca doyup uyuyolar
elf0 Tugce88me öyle yapim zamanla artar mı dersiniz. Çok teşekkür ederim. Benimkiler de 36 haftalık doğdu emerken uyuya kalıyolar ondan galiba
Pelin-1 elf0 mama+memeye gecince biri 6.ayda biri 7.ayda emmeyi birakti mamadan mi kaynakli yoksa artik istemedilermi bilmiyorum cok ugrastim ama aglama krizine girdiler her seferinde oyle biraktilar. Dedigim gibi sık beslenin ac kalmayin mama işin icine girince ister istemez sut uretimi etkileniyor 3.ayada kadar goguslerim taş olurdu emzirirken tazikli gelirdi ne zaman mamaya başladik sutum gitgide azaldi aynisi siz de olacak diye bir şey yok tabiki birde koliktiler bebeklerim surekli emmel isterlerdi memelerim yara olmuştu ama yine de devame etmiştik ikizler zor rabbim hepimizin yardimcisi olsun
elf0 Pelin-1 amiinn İnşaAllah şimdi kaç yaşına geldiler maşaAllah büyümüşler darısı başımıza İnşaAllah 🥰🥰 biz şimdiden mamaya başladık kilo da alsınlar istiyorum çünkü ama bakalım İnşaAllah bırakmazlar memeyi de önce emzirip sonra mama veriyorum biri kolik olcak gibi çok gazı var ama diğeri değil Allah tan. Annemlerin yanındayım şimdi bi de kızım var 2 buçuk yaşında şuan iyiyim de eve geçince napıcam hiç bilmiyorum nasıl baktınız çok zor oldu mu bakımları vs 😓
Pelin-1 elf0 kaç kilo dogdular benim bebeklerim 2135-2270 gram dogdular sirf kilo alsin diye mama vermek cok iyi degil diye dusunuyorum ama sizin tercihiniz tabiki . İlk 2 ay annemler yardim etti sonrasinda tek bakmaya başladim 5.ayda tekrar yardim almaya basladim simdi yine yalnizim 9ayliklar cok yoruluyorum ama inanin buydukce yorgunluk artiyor ama bakma kolaylaşiyor bebekken daha zor
elf0 Pelin-1 benimkiler o civarda doğdu kızımda da dadece emzirmiştim hiç kilo almıyodu hala da öyle yediği halde kilo almıyo o yüzden bunlar kilo alsın en azından istiyorum bide doktor da dedi mama da ver diye ondan başladık aslında enn çok zorlandığınız dönem ne zaman oldu mesela kaç aylıklarken ?
SZesra Ben kızlarımı emzirdim sadece şuan hala emiyorlar azalttık ama 19 aylıklar ,bol bol emzirin ona göre vücut süt üretiyor artıyor böylece ,bi de ben sürekli kendime aşure yapmıştım ilk 6 ay aşırı süt arttırdı bende belki faydası olur sizede
Pelin-1 elf0 ilk 3 ay cok cok zordu kolik oldular hic uyku uyumadim yatak yuzu gormedim desem yeridir 3.aydan sonra rahat olmaya başladi
elf0 oneboytwinmom ayneenn sadece benimkiler öyle sanıyodum 27 günlük olduk biz de bugün hala öyleler bakalım ne zaman artıcak da ikisine yeticek sütüm hiç bilmiyorum İnşaAllah zamanla azalmaz yada meme reddi yaşamayız da .. siz hangi biberonu kullanıyosunuz
oneboytwinmom elf0 lansinoh kullanıorum. Ama ikizlerden biri 5 gün kuvözde kaldı. Şekeri düşüyordu. Ona normal hızlı akış kullan dedi dr. Ondan birine lansinoh birine normal sıradan weebaby biberon kullanıorm. Son bi kaç gündür lansinohuda kuvözde kalana kullanmaya başladım. Kısacası karıştı. Biberon kalmazsa ötekine weebaby. 8 tane küçük boy biberon kullanıorm dönüşümlü. Büyüklere geçmedim. Ama ihtiyc olursa az mamada koysam açıcam. Özellkle bazen üstüste geliyor herşey biberon yetiştiremiorm
elf0 oneboytwinmom tahmin edebiliyorummm ben de avent büyük olanları almıştım ama onlar yenidoğanda çok büyük durur dediler ben de weebaby natural olanı aldım küçük boyunu iki aydan sonra büyüklere geçicem meme reddi yaşamaktan korkuyorum o yüzden klasik biberonlardan almadım
oneboytwinmom elf0 çok şükür meme reddi yok. Evet bazen zor tutuolar.emerken hemen yorulup uyuyolar ama uyandklarnda direkt mama veriorm bi önce emzirdim die Böyle böyle gittiği yere kadar.
elf0 oneboytwinmom buna da şükür artık iki çocuğa süt nasıl yetiştircez bilmiyorum ama fiyatlar da öyle bi artmış ki 🙄🙄