Kardelen2021 simdi soyledigim cok zor ve tuhaf gelebilir. Ama kesinlikle sadece onun sevdigi yemekleri yapip sunmayin, onemli bir donum noktadasiniz boyle alismasin. Her gun farkli sekilde, ama ayni saatlerde ve duzende kahvalti, oglen yemegi ve aksam yemegi sunmaya devam edin ve o anlarda hep beraber yemek yiyin, yani sozde o zaman yemeginizi yiyin. Koyun onune ve ona uygun kasik ve catal verin (tatli kasigi ve catali boyutu gayet yeterli). Hic yemek yemek hakkinda konusmayin, gun hakkinda, normal konular hakkinda konusun, soru sorun ve konusurken siz yemeginizi yemeye devam edin. Hep beraber ayni yemekleri yemeye ozen gosterin, ayri yemek yapmayin. Sadece bunu yapin: mesela brokoli mi yaptiniz: ah bak oglum brokoli kucuk agaclar gibi, rengi yesil, dokusu nasil? Yumusak mi vs.gibi yorumlar yapabilirsiniz ama tadi, yemesi hakkinda konusmayin. Bir sure belki 1 lokma alir belki hic birsey. Ama goreceksiniz zamanla yavas yavas yemek yemeye baslayacak