Busemommy merhaba bizde mama ve anne sütü ile besleniyoruz ama mamayı biberonla verdiğim için ve onun akışı fazla olduğu için emmek pek istemiyor son zamanlar biberonda ki gibi yoğun gelsin istiyor. Bende artık beslenme düzenini oturtmak adına sadece kendimi sağıp mı versem diyorum. Nasıl oluyor zor oluyor mu her öğünde kendinizi sağıp vermek 1 aylık daha bebeğim bende acemiyim bu konuda ilk çocuk olduğu için, nasıl bir yol izliyorsunuz bu konuda rutininiz nedir aydınlatırsanız çok memnun kalırım 🙂