Olric11 Oğlum 21 aylık suan kilo bakımında normal Bez değişimine gitmek istiyorum 4 numara ve 5 junıor arasında kaldım. Bez büyükmü küçükmü ? Sizler hangi bedeni kullanıyorsunuz teşekkür
Nur1212 Olric11 7 kilo 4 numara kullanıyorum biraz büyük gelmesine rağmen lastik izleri çıkıyor bence 5 numara alın küçük bir paket deneyin
Aloneeee Olric11 şuan ne kullanıyorsunuz bilmiyorum ama sleepy ile aynı kalıpları (onun kalıbını biliyor musunuz onu da bilemedim) 😂 kullandığınız markayı söyleyin ben size kıyaslayım
cocomelon33 Olric11 4 numaranın olması imkansız 16 aylık 10 kilo 5 kullanıyoruz kilolu değilse 5 olur
Olric11 cocomelon33 teşekkür ederim hamımefendi boyutu hakkında bilgim yoktu küçük bir paket alayım 5 numara