OptimusPrime Arkadaşlar hiç fotoğrafınızın olmadığı birileri ile, fotoğraf birleştiriyorlar ya tablo şeklinde. Yaptıran var mı? Nerede yaptırdınız? Fiyat ne kadar?
Yavrugeyikinannesi OptimusPrime Ben eşime doğum gününde rahmetli abisi ve bebeğimizin bi fotoğrafın birleştirip yaptırmıştım. Eşim çok duygulandı ağladı şimdiye kadar aldığım en anlamlı hediye dedi. Meyra desing diye bi sayfadan yaptırmıştım fiyatını hatırlamıyorum maalesef. Ama eğer böyle bişey içşn yaptıracaksanız çok anlamlı ve değerli bi hediye.🌺
miracefeninannesii Merhabalar ben 3 sene önce tablo yaptırdım o zaman ki fiyatı 170 TL idi. Annemin, babamın ve yeğenimin fotoğrafını birleştirdi. Karakalem. jpg adresinde yaptırdım çokta memnun kaldım ama şuan ki fiyatını bilmiyorum maalesef.
OptimusPrime miracefeninannesii Evet pahalandı gerçekten. Doğum gününe daha çok var hediye edeceğim de.. Arayiştayim. Belki başka yaptıran da vardır teşekkür ederim öneri için,takibe aldım yinede. 💙
miracefeninannesii OptimusPrime inşallah gönlünüze göre yapan bir yer bulursunuz ama tabloları güzel oluyor. Rica ederim. 🥰
OptimusPrime Yavrugeyikinannesi Evet böyle bir şey için yer arıyorum. Hemen inceleyeceğim. Teşekkür ederim. 😍