Smyrna35 Bebegim 38 günlük beni resmen emzik olarak kullanıyo emse de emmese de memede durmak istiyo emzige de alıştıramadım napıcam yardım edin nasıl alıştırıcam emzige bütün gün koltugun üzerindeyiz ikimiz 🥴
Eveb19 Smyrna35 daha çok küçük bebeginiz emzik olarak kullanma değilde kokunuzda huzur buluyordur henüz endişelenmeyin büyüdükçe artacak emme süresi. Emziği de istemiyorsa zorlamayın benim oğlum 2.aydan sonra kendi kendine aldı emziği
Dogam41018 Smyrna35 sana ihtiyacı var demekki bırak emsin büyüdükçe azalacak zaten. Güzel anlar sana en yakın olduğu anlar tadını çıkar😍
Annisss Smyrna35 bence dua edin o halinize emmemesi daha kotu 40 ona kadar falan bizde oleydik sonra bı ara bırakır gibi oldu sukrettim o halime keşke emsede kalsam öle dedim
Selin1 Normalde yapmayın derler ama emziği azıcık şekerli suya batırıp ver icirmeyeceksin sonuçta ancak öyle alışır . Benimki alışık olduğu halde bazen almiyor az şekerli suya batiriuorum
Ece1007 Emzigi ağzına koyduğunda parmağınla pıt pıt emzige vur ve genelde uykuya dalacak gibi olunca ver. Almıyor diye denemeyi kesme her zaman dene işe yarıyor. 5. Ayinda bile emzik alan bebişler var
BskDuru Emzik yapay bir şey ama meme hep varolan bir şey. Demek ki emmeye ihtiyacı var kokunuzu istiyor. Bırakın emsin aranıza yapay şeyler sokmayın daha çok küçük.
Begum27 Smyrna35 bebeğiniz tam 9 ay sizin karnınızda. Bildiği tek şey sizin kokunuz ve kalp atışınız. Lütfen şikayetçi olmayın ve kucağınızdan indirmeyin. Evet bu günler geçip gidiyor. Benim oğlum 6 aylık hala daha yapışık yapışık geziyoruz. Zaten yürümeye başladıklarında kucağımızda durmayacaklar. Sevgimizle büyütelim. Bide emzik almıyor diye şekerli suya falan batırmayın çok zararlı böyle akıl verenleri de duymayın lütfen
Adaliya Smyrna35 başlarda öyle oluyor hep bizde öyleydik ama zamanla geçiyor akışına bırakın 6buçuk aylık bebeğim keşke yine öyle istese emmek diyorum şimdide ama malesef🙈
41hamile Ne şekerli suyu ya sakin 2 yaşına kadar kesinlikle yasak bizde öyleyiz olması gerekende o Dr zamanla ayrılacak tadını çıkart dedi
Goktugmom Benim bebegimde oyledi emcegi kadar emsin birakin bende oyle diyordum emzigi tutmadi sabahliyorduk resmn yanima yatirip sabaha kadar emiyordu suan 3 aylik etrafi merak ediyor dikkatini veremiyor memeye ac olsa bile emmiyor keyfini cikarn bnce
Esranurkaya Smyrna35 canm benm de oyleydi kizim bende cok bunalıyordum ama geciyo simdi 6 aylık oldu acıkınca emiyo sadece tadini cikar :)
Esranurkaya Smyrna35 canm benm de oyleydi kizim bende cok bunalıyordum ama geciyo simdi 6 aylık oldu acıkınca emiyo sadece tadini cikar :) Smyrna35
Eveb19 Smyrna35 zorlama canım alacaksa kendi kendine de olsa alır almayacaksa ne yaparsan yap almaz ara ara dene sadece birde damaklı emzikleri daha kolay tutuyorlar galiba benimki onu verir vermez aldı
Mdhaaa Smyrna35 canım 3 ay öyle devam ediyor ama sonra düzeliyor. Onun siZe ihtiyacı var şuan dış dünyaya alışık değil.