Merhaba kızlar, yapmamam gerekiyordu ama mecbur kaldığım için bebeğim kucağımda kmlerce yürüdüm. Çok zorlandım. Sadece lekelenme şeklinde arada bir kan geliyordu. Sürekli değildi. Ben bu hatayı yaptıktan sonra pıhtı şeklinde bir parça attı ve onunla birlikte hatrı sayılır üstüme başıma çıkan kanama oldu. Şu an yine lekelenme şeklinde. Pazar olduğu için doktorumu aramak istemiyorum. Bu ne oluyor? Düşürdüm mü yoksa zorladığım için mi oldu?