Uykusuzhayat 3 ay kolikti bebeğim gece hep ağlardı hamakta sallardım bende hep sonra 4.aya girdik ağlamaları kesildi bu seferde sallıyorum uyumuyor uykusu var ama dalamıyor bende bıraktım sallamayı aldım kucağıma emzirdim sevdim yerine koydum beni görmeyecek yere geçtim odada sonra kendi kendine uyudu o gün bu gündür asla sallamam 20 aylık oldu emziriyorum yatağına yatırıyorum öpüyorum yanından çekiliyorum