Bizim ev de çatı kat klimadan korktuğum için ( beni hep çarpıp hasta olduğum için evvel zamanlarda) açmıyorduk ama bebeğim çok terliyor geçen akşam yıkayıp yatırdık sabah kafası dahil tüm vücudu minik minik kızarıklarla dolu isilik sanırım:( çok araştırdım ama cesaret edemedim en sonunda olan bu baktıkça üzülüyorum. Doktora sorucam yarın ben de. Aslında açtığımda nasıl giydircem banyo yaptığı zamanlarda kapatayım mı yine açık mı kalsın. Gece de açık kalsa ne olur falan bunları bilemediğim için cesaret edemiyorum. Evim de küçük kaliyle klimalı oda da küçük bi anda soğur üşür mü kafamda deli sorular var