benjaminannesi Bebeğimin gazı var ama kakası yok 1 aylık kendisi ne yapmam gerekiyor canı yanıyor peynir karpuz zeytin yiyorum sırf gaz olmasın diye başka bir şey yemiyorum
Burculicee benjaminannesi yediklerinize kimyon dökün sizdeki gazı minimuma indirir yıkayın bolca gaz masajı yapın düzenli yapılan masajın çok etkisi oluyor anne sütü alıyorsa kaka yapmaması normal bağırsaklar sütün tamamını emer çünkü
Deletedmom_54 benjaminannesi canım karpuz felaket gaz yapıyor kızım 5. Ayına giricek neredeyse sadece 1 parça yiyorum avuç içi kadar onu da haftada bir fazlasını kaçırdığımda kızım aşırı gazlanıyor
benjaminannesi Beyzaa91 evet felâket oluyor 😞 başka bir şey yiyemiyorum çünkü yemememe rağmen bile yazı var ne yapacağımı şaşırdım daha bir aylık yani 😞
Mmc_sirin benjaminannesi kimyon cayi yapip icin ..Ve bebegin poposuna zeytinyagi surup ayaklarini yukari kaldirip masaf yapin
Deletedmom_54 benjaminannesi bende ilk 3 hafta gaz yapmadın diye bişey yemiyordum kızım 3 haftada 20 gram almıştı 😔 dr herşeyi ye gazlı olucaksa ne yaparsan yap önüne geçemezsin zaten anlatsın neyin fazla gaz yaptığını demişti nohut ve karpuz aşırı gaz yapıyor yediğimde hep kıvranıyor onun dışında herşeyi yiyorum
Veraaaa benjaminannesi Karpuz inanılmaz gaz yapıyor gerçekten benimde 1 ay 24 günlük bebeğim var hiç karpuz yemedim daha
Burculicee benjaminannesi sindirime yardımcı bişey neden gaz yapsın ki bende işe yarayanları söylüyorum ben siz bilirsiniz
Beyzaa91 benjaminannesi benimki de erken başladı daha bir aylık Bile değil ben de gaz yapmayan şeyler yememe rağmen gazlı olduğu için saldım artık yiyorum ondan bundan napim her türlü gazlı oluyor
Naz_ve_annesi benjaminannesi papatya gaz yapıyor mu bilmiyorum ama zararı olmaz bence papatyanin daha uyku getirir diye biliyorum