edizsmom önce kesintisiz uyurdu yani 1 haftada atıyorum 4-5 gün kesintisiz yatardı.ATAK dan çıkmamıza rağmen gece uykusunu toparlayamadım 4 kere kalkıyor nerdeyse.Gündüz uykuları iyi.Dikkat ediyorum mesela gündüz iki uykunun toplamını 2,5-3 saatten fazla olmamasına özen gösteriyorum.Akşam uykusuna geçişte 4-4,5 saat ayakta kalıyor fazlasına müsadece etmiyorum 20.30 uyku saati genelde.Dün gece bi şaşırttı kesintisiz uyudu bir kere mıkırdandı.Yani bu aralar günü gününü tutmuyor 🤦🏽♀️ Bir şey diyemiyorum.Ağlamaları çok ama böyle bilerek sahte derler ya 🫠 öyle.Gece de uyuyamayınca ben zaten gergin oluyorum bütün gün de sürekli viyaklayan bir bebeyle arada sabrım hiiç kalmıyor.Şunu anladım gerçekten her gün dışarı çıkarıp enerjisini attırmak lazım dün dışarda baya vakit geçirdik belki de uykusuna etkisi oldu.