busra9191 ya aslında ben de merak ediyorum çünkü bazen bir bakıyorum millet yazmis yok 3 ogun 3 ara öğün saat basi meme falan ulan diyorum bu cocuk bunu nasıl yiyor 😂😂😂 bizimkini aşağıya yazıyorum sizce ben az mi besliyorum ya.
Sabah 7 de uyaniyor demir ilacını içirip 15 dk sonra emziriyorum.
1 saat sonra kahvalti. Normal kahvaltılık, avokado, pankek, omlet, krep falan.
Sabah ilk uykuya yatiyor emziriyorum burda.
Sonra oglen 1.30 gibi ogle yemegi. Genelde kiymali veya etli sebze ya da erişte yemegi yapıyorum.
Sonra ikinci uykuya yatiyor burda da emziriyorum.
Uyaninca meyve veriyorum. Saat 5 gibi.
Saat 6.30 gibi corba veya muhallebi yiyor.
Saat 8 gibi emziriyorum uyuyor. Gece de 2 3 kez emiyor.