Blge1 Merhabalar bu sıcaklarda oda ısınız kaç derece klima açıyormusunuz bebeğiniz olduğu odada iki gündür açıyorum bende bebeğime dokunurmu korkuyorumda ama sizler nasıl serinliyorsunuz😰
Ebru-isil Blge1 Antalyadayım direkt üzerine üflemezse sıkıntı olmaz bir de sıcaktan soğuğa ya da soğuktan sıcağa bir anda geçmezse sıkıntı olmuyor hep açıyoruz biz 2 yaşında kızım ama yenidoğanken bile açtık
Eylulunannesi55 Blge1 daha dün taktirdik klimayı takan bey bebek çocuk odadayken 24 derece öneriyoruz dedi