Anneler 2 bucuk aylık oğlum var erzurumda yaşıyorum evim doğalgazlı ama 1. Kat olduğu için kolay ısınmıyor gece soguk olur düşüncesiyle tam kışlar için 2.5 tog uyku tulumu aldım ama şimdi mevsim geçinde o kalın gelir şimdi
Bile üstüne müşlüm örtünce ayaklarıyla atıyor mevsim geçişi içinde uyku tulumu almalımıyım ? Kaç tog ve hangi marka önerirsiniz ?