Bendeki dokulmeyi soyle tarif edeyim, 2 tur attigim sac tokami 4 tur attirabiliyorum, bebegim 6 aylik... yeni saçlar çıkıyor kenardan köşeden çalı gibi 😂😂😂 bir duzgun durmuyor hayatimda ilk defa sac uzattım gidip kestirecegim cok üzülüyorum...
Bebegim yeni dogdugunda eve gelen temizlikçi kiz demisti ki abla ne guzel sizde kıl tüy yok, ben de evet dedim abin cok kıllı degil benim de hiç saçım dökülmez (hamilelikte ve 3. Aya kadar asilsan kopmazdi) lafım kelimem bitmeden öbek öbek dökülmeye başladı, bunu bekliyomus.... Avuç avuç dökülüyor ve her dokunmamda bu boyle.. gratiste satılan restorex şampuan iyi geliyor diye duydum aldim bi haftadır kullaniyorum sanki iyi geldi gibi ama psikolojik de olabilir. Var mi önerisi olan?