Bende mastit oldum. Yazılan tüm şeyleri bende yaptım. Sıcak uygulama,bol bol mastit olan göğsümden emzirme,sağma,parolle iyileşmeye çalışma vs bunların hepsi azaltıyordu şişliği ve ağrıyı ama geçirmedi. Doktora gittim.Sulcid 750 mg antibiyotik yazdı. Bugün 4.gündeyim. Antibiyotikle birlikte tüm uygulamalara devam edince azaldı.