Merhaba anneler kızım 6 aylık olacak oioi aldım ama burda koku ediyor diyende demeyende duydum Yani kullanım kaynaklı sanırım ondan kullananlar Öneri istiyorum lütfen mesela ben paketi açtım koku wardı biraz ambalaj ya slikon doğal yani sonra günlerce havalandı geçmiş koku şimdi nasıl yıkamalıyım we ek gıda sonraları yumurta ws yerse