Merhaba hanımlar. Kızım 5 ay 8 günlük bugün doktor kontrolümüz vardı. Kilosu 6200 boyu 67 cm olmuş. Doğum kilosu 3250. Doğduğundan beri çok iştahsız bir bebek ve 4. Aydan sonra mama takviyesine başladık şuan meme reddide var yalnız gece uykusunda emiyor gün içindede similac 1 numara mama yiyor ama kilosu hala düşük diyor doktorumuz. Bugün ek gıdaya başlamamızı söyledi ve patates, havuç, pirinç, elma, ayva, yoğurt gibi ek besinler vermemi söyledi. Sizlerde durumlar nasıl bu dönemlerde ek gıdaya geçenleriniz oldumu, ne kadar verip ne gibi tarifler uyguluyorsunuz? 🤷🏻♀️ Haydi yardımlaşalım ☺️