Kızım üç yaşına girecek geceleri zorlanıyor horluyor burnundan rahat nefes alamıyor doktor solunum yolunda darlık var dedi ilaç verdi . Aynı durumu yaşayan var mı. O an sormayı akıp edemedim. Darlık dediği neden oluyor geniz eti mi acaba kafama takıldı