22 aylık kızım kızlar kelime var ama cümle yok işaretle gösteriyor herşeyi seni anlamıyorum dediğimde gidip kendi alıp geliyor asla konuşmak istemiyor baba del bitti bidahaa gibi kelime kuruyor ama o kadar çok korkuyorum ya hiç konusamazsa kreşe yollayacağım yarım gün ama aşırı strese girdim