Nursemommm yaaa 🌼 sizi cook iyi anlıyorum. Bende ücretsiz iznim bitince birsürü kötü duygulara kapılacagım eminim. Ama şöyle düsünün çalışan bir annesiniz, bebeğinizin ihtiyaclarını karşılayabilecek tek basına bile gücünüz olmuş olcak. Onun için onun gelecegi için çalışıyorsunuz. Zamanla herşey yoluna girer. Sadece zaman..
Eve geldiginde sizi özlemiş olur verimli 2-3 saat gecirirsiniz hatta özledigi için bu saatler tüm günden bile verimli olabilir. Sonrası kreş falan derken evde olmanızın zaten ona nekdr faydası olabilir ki?
Biberon sıkıntı olabilir yani benim kızımda sırf emdigi için evden uzaklassam biberon tutmuyor kaşık biberonlarla emiyor😌 gece bol bol emzirirsiniz inanın bi kaç günde rutine sokarsınız