Malatya’da yaşıyorum burda çok ünlü bir doktor var 3 buçuk aylıkken rutin kontrolune götürmüştüm ve bana yavaş yavaş yaptığın yemeklerden tatdır demişti öyle kaşık kaşık değil cay kaşığının ucuyla suyundan veriyordum. Neden diye sorduğumda ilerde güzel güzel yesin diye demişti maşallah gerçekten öyle oldu 🪬🪬🪬