Son dönemlerde şöyle bi buz olsada ayagimi içinden çıkarmasam diyorum. Böyle ates gibi sanki yanıyor. Yaşadığımız bölge cok sicak yani 45 derece ve üstü hep ama ondan mi kaynakli blmiyorum. Vücudumda ayni sekil ateşimi ölçüyorum normal ama dokununca sanki sicacgim. Eşim de geçen farketmis vücudun cok sıcak diyo. Bu durumu yaşayıp bilgisi olan varmi acaba hastaeneye gitmem gerekn bir konu mu ?