Slm kızlar,3+1 bi evimiz var kredi ödemesi hala devam ediyor,2 çocuğum var bu arada,satıp 2+1 ev alıp aradaki farkla araba almak mantıklı olur mu,arabalar uçtu alacak gibi değiliz arabasızda zorlanıyoruz 2 çocukla hiçbir yere gidemiyoruz be araba kullanmayı öğrenmek kullanmak en büyük idealim sizin fikirleriniz nelerdir