Elifiim 2016 doğumlular küçük değil ki, 6 yaşındalar. 1. Sınıfa giderken 7 yaşına girmiş olacaklar hatta. Niye 1 sene kaybı olsun? Bence gönderin.
Kızım 2019 doğumlu. Bu sene 2017 anasınıfı alıyormuş burada.
Seneye daha aktif spor kurslarına 4 yaş alıyorlar, sonra 5 yaş anaokuluna, 6 yaşında 1. Sınıfa vereceğim.